Pervinakkoyunluu Kızlar bebeğin erkek olduğunu öğrendiğimiz anda Çınar ismi geldi aklımıza ve hep Çınar olur dedik şuan bi tık kafamız karıştı Alparslan ismini duydum ve kulağıma çok hoş gelmeye başladı sizce hangisi asla karar veremiyoruz😄
Sincaplarinannesi Pervinakkoyunluu Alparslan daha güzel bence🌸 Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim inşaAllah
nazel123 Bizde Aybars ve Alparslan arasında kaldık 😊 Ama Alparslan çok fazla koyuluyor artık okulda hepsi aynı isim olacak 😅
Amine_Sultan Alparslan hem güçlü hem asil geliyor kulağa çınar isminden hoşlanmıyorum ben bizimde Aybars olacak 40 haftalığız yakınımda olmasa Alparslan koyacaktım😢