Arkadaşlar merhaba arabamı değiştirmeyi düşünüyorum normalde farklı bir marka aracın kullanıcısıyım ama bebek olucak diye suv bi araca geçmek istiyorum daha kolay oluyor annelere sanki öyle gözlemledim 🌸 bagaj genişliği olsun araç yüksek olunca oto koltuktan bebeği almak bırakmak olsun daha pratik sanki suv araçlarda . Sorum şu Mercedes glb200 fotoğraftan güzel geldi ama canlı bişekilde dışardan görünce hoşuma gitmedi içini kullanısını bilmiyorum eşinizin yada sizin olabilir memnun musunuz yada eksileri artıları neler bu aracın ?