Geçen hafta çok kanamam oldu doktora gittim kanama alanı çok büyük değildi ama yine vardı. İlaçlarımı falan kullanıyorum dinlenmeye çalıştım ama kanama alanım büyümüş 7 cm ama şuanda kanamam yok. Az az pıhtı gibi şeyler geliyor. Bu durumu yaşayan var mı, gebeliği sağlıkla ilerleyen