yssmom seyda-4 bende aynı durumdayım 16.hafta bitti cidden sürekli dinliyorum :(( senin de ilk gebelik mi
Regima seyda-4 benim ilk hamilelik ama 16 17 hafta arası hissetmeye başladım( hafiften). Şimdi 18+4deyiz durmuyor kızım🤣
eminegizem Canım az kaldı birden hissediyosun ben 18+1 im ve gün içinde kendini hatırlatıyor çok şükür
seyda-4 eminegizem bi ir hareketler var karnımda bağırsak gibi ama elimi koyduğumda hiç bişey hissedemiyorum
Echanim seyda-4 ilk gebelik geç hissedilir ama 2. Erken hissedilir bende seninle aynı haftadyz 17+5 arada hissediyorum çok net olmasada
Regima seyda-4 tabi canım her hamilelik aynı olacak diye bir şey yok. Hem kız erkek de fark etmiyormuş diye okudum. İnşallah sen de hemen hissedersin de tekmelerini🫠❤️