Lenay223 Sezeryanda bir saat önce çıktım bebeğimde nefesi hızlı alıyor ve emme refleksi yok kuveze aldılar böyle bişey yaşayan varmı 😔
SmyEsciv Lenay223 geçmiş olsun allah bağışlasın öncelikle. Kaç haftalık kaç kilo doğdu acaba. Ben burda emme refleksine bakılıp getirilen çok gördüm en kısa zamanda gelir yanınıza inşallah 🙏🏻🙏🏻
Dlar Lenay223 kaç haftalık doğum yaptın canm ben 36 da yaptım kilosu herşeyi iyiydi ama emme güdüsü yok diye 2 gün kaldı çıktı
Buseirgit Lenay223 kilosu haftası çok iyi siz içinizi ferah tutun emme refleksine bakıp getirirler inşallah
Lenay223 Babypp 24 saat sonra kan alincakmis inşallah temiz çıkar bekliyorum çok kötüyüm hiç kucağıma alamadım süt sağıp veriyorum 😓
Babypp Lenay223 kilosu ve doğum haftası çok iyi hemen toparlayacaktır inanıyorum. Buradan güzel haberlerini bekliyoruz💕
Lenay223 Babypp inşallah hiç kucağıma alamadım sütüm de gelmiyor biran önce sağlıkla kavuştuk diye haber ederim inşallah 🌸
Lenay223 Dlar benim bebeğim de emme güdüsü yok diye aldılar sonrada nefesi hızlı dediler inşallah bende iki gün sonra hemen alırım 😔 38+3 haftalık bebeğim
Amine_Sultan Lenay223 kuzenimde yaşadı solunum sıkıntısı olduğu için küveze aldılar 1 hafta hastanede kaldı ve çok şükür düzeldi çıktı şimdi hiç bir sıkıntısı yok siz inşallah daha erken vakitte kucağınıza alır evinize dönersiniz