Bendiyebiri_ çünkü bu haftalarda pek bebekler büyük değiller onumuzdeki haftalar daha net hissedebiliriz benim ikinci gebelik normalde daha erken hissediliyo diyolardi bende bebeğim tembel diye dusunuyodum doktoruma sorunca küçük bebeği hissedemeyebilirsin ama ilerki haftalarda sürekli hareketlenecek