BurcuEcemm Hoşgeldin bebek çikolatası yaptıran var mı ? Tek paketli etiketli madlen çikolatalardan . Kararsızım alsam mı diye
gozdexx BurcuEcemm ben uyguna gelsin diye trendyoldan 100lü çikolata etiketi yaptırdım kargoyla birlikte 100₺ ye geldi kiloyla madlen çikolata alıp yapıştırıcam
BurcuEcemm gozdexx kilo fiyatlarını araştırdınız mı hiç acaba ? Ben dün sordum 1200 1000 falan lezzetli olanlar . Bildiğim bi sayfada etiketli metal kutulu 1100