Merhabalar doğum paketleriyle ilgili bilgi aldınız mı bende Onur beye gidiyorum , gecen hastanede doğum fiyatı sordugumuzda asistanının ücret fiyatı verdiğini söylediler.Fotoğrafçı hastanede oluyor diye biliyorum doğumu yakın olanlar yazabilir mi 🌺🌺🌺