Bende de oyle su an 32. Haftadayim gebeligin başından beridir enfeksiyon var lökosit 3+ yaziyor kültürde de üreme çıktı. Doktorum cok ilgisiz bir kadındı baska bir doktora gideceğim ama bende tedirgin oluyorum haliyle doğum icin negatif bir etki olur mu diye