Kızlar aynı şeyi yaşadım doktora gittim . Ayağa kalkıyorum bi 5/10 dk sonra felaket bi ağrı oluyordu sürekli yatışlardaydım . Doktor hersey normal 20. Haftalarda bunlar çok olağan dedi baktı baktı bebek büyüyor olabilir bu ağrılar dedi . Tabii her gebelik kendine göre . farklı bişeyde olabilir doktorunuza mutlaka söyleyin ona göre baksın