Ayy bacaklarım çok fena oldu gobegimde ve kenarlarda kırmızılar çoğaldı göğüs kenarım da da var inşallah geçer kalıcı olmaz diye dua etmekten başka hiç bişey yapmıyorum kremleri vs aldım ama kullanamıyorum huylaniyorum 1 kere sürsem birdaha hiç aklıma gelmiyor ailemde kimsede çatlak olmadı ama malesef bende var ve daha 28 haftaya yeni girdik inşallah ilerlemez