Aysesan Kizlar 36.haftadayim dogumum tam bayram ustu olucak dün cok az bi lekelenme geldi hemn kostuk doktora kontrol muayene derken bisey cikmadi acikligim yokmus dogumda baslamamamis tekrarlarmi bilgisi olan varmi cok tedirginim 😔