Devlet takipliyim 2 haftada bir gidiyordum 9+4üm doktor 12.haftada tarama icin gel dedi bayrama denk geliyor 13.haftada gideceğim geç olurmu son muaynemle arasında 1 ay olacak geç olmuş urmu şuan icin risk yok hersey yolunda sizler ne kadar sıklıkla gidiyirsunuz doktora