Ggunduz Evet ben memnun kaldım. Çok dikkatli inceleme yaptı yaklaşık yarım saat kadar sürdü. Bebeğim de zorluk çıkarmadı fotoğrafında sıkıntı yaşamadık ama orda ki birkaç bebek kendini göstermedi. O kişileri biraz daha bekletip ikinci muayeneye aldı ona rağmen kendini göstermeyen bebeği birkaç gün sonra tekrar muayeneye çağırdı. Sıcakkanlı bir doktor, sorularımıza hep cevap verdi. Ben çok soru sorup kafasını karıştırmak istemedim ultrasonla bakarken baya odaklanmış ve dikkatli bir şekilde bakıyordu çünkü. Alanında gerçekten iyi olduğunun hissini bize verdi.