Bir_nazenin01 Kızlar cuma günü kan vermiştim negatif çıktı ama evde 5 tane erken gebelik testim vardı hepsi pozitif çıkmıştı bugün adet günüm adet olmadım kaset test yaptım negatif çikti sizce geç döllenme falan mı yoksa testlerin azizliğine mi uğradım 🥺
ipeklinaismom ipeklinaismom Bir_nazenin01 Adetime 6 gün vardı artımed marka erken gebelik testi aldım silik çıktı. Hemen koştum kan verdim negatifti sonra bekledim adete bir gün kala yine erken gebelik testi aldım yine pozitif çıktı yine gittim kan verdim beta 24′tü nasıl oldu bilmiyorum ama kanda sonradan artış oldu geç döllenme falan da değildi
CokCahilsinKeskeOlsen Bir_nazenin01 idrar testini yaptığınız zaman verdiğiniz kanda olsaydı gebelik çıkardı. Şu anda yaptığın test negatif çıkmış zaten Muhtemelen hamile değilsin ama yine emin olmak için kan verebilirsin en azından için rahat olur
Bir_nazenin01 ipeklinaismom canım az önce kaset denedim o da negatif sonradan pozitife döner mi sence
lilyum_ ipeklinaismom bence sizinki şans eseri olmuş. Artimed yalancı pozitif çıkarıyor zaten. Beta önce kanda artar.
Fikriminincegulu ipeklinaismom Bazı testler beta 1,20yi bile silik cizgi gösteriyor.Her zaman ilk başta kana sonra idrara karışır.
ipeklinaismom Bir_nazenin01 kaset testi adetin 3-4 gün geçtikten sonra yapman gerekiyor o yüzden erken gebelik testi önemli hangi marka kullandın pro doktor çok kaliteli mesela
ipeklinaismom CokCahilsinKeskeOlsen hayır çıkmayan da var yaşadım çıkmadı yani ben de kanımda sonradan yükseldi nedense testin hassasiyetinden olduğunu düşünüyorum
CokCahilsinKeskeOlsen Bir_nazenin01 kesin yok diyemem Benim demek istediğim ilk yaptığınız pozitif görüp kanda negatif görmeniz şu anda yaptığınız idrar testinde negatif görmeniz olmadığına işaret Ama tabii en doğru sonuç için adetin gecikmesi lazım. Gebelik ilk önce kandı yükselir Ondan sonra idrara geçer
CokCahilsinKeskeOlsen ipeklinaismom gebelik ilk önce kanda yükselir sonra idrara geçer sizinki tamamen şansa olmuş imkansız yani İlk önce idrarda çıkması sonra kana geçmesi tamamen şans hayırlı olsun
Bir_nazenin01 CokCahilsinKeskeOlsen kızlar şimdi baktım teste tekrar çok hafif silik çikti sizce geç döllenme olabilir mi 18 -20 mayıs arası yumurtlama görmüştüm
myangelson ipeklinaismom yok negatif çıkan değerinizi sordum genelde bir değer çıkıyor ya 0.100 1.20 falan
CokCahilsinKeskeOlsen ipeklinaismom tamamen şans dediğim gibi tıbben imkansız böyle bir şey beta değerinin olması gerekir ki idrarda poztiflik çıksın kanda olmadan idrarda olmuyor.