mom7483 24+6 olduk bu gün valla ben de anlamıyorum zaman nasıl geçiyor biraz vitaminlerim düşmüştü kullanamamıştım ilaçları , ilaç kullanmaktan nefret ederim de 🥹 şimdi kendimi zorluyorum , benim kızım olacak hayırlısıyla ufak tefek başladık alışverişe park yatağını aldık kıyafet bir kaç bir şey aldık annem ve kayınvalidem de almış baya bayramda gidip getiricem hepsini bakıcam ne var ne yok ona göre devam edicem alışverişe 😂