Kelebeekkk Kızlar merhaba bu ay gebelik planlıyordum reglime 4 gün var iki kere test yaptım ikisinde de çıkmadı. Geçen hafta kasık ağrım ve alt karnımda bıçak batması gibi bir his vardı. Hamile olsam çıkmaz mıydı testlerde?
ipeklinaismom Kelebeekkk benim regle 6 gün kala erken gebelik testinde regle 1 gün kala kanda çıktı kanda sonradan göründü
EceQueen Kelebeekkk 4 gün kala negatifti, 2 gün kala pozitif oldu. Daha önce beş gün kala pozitif olmuştu. Yani döllenme gününe falan bağlı biraz, en garantisi adet gününü beklemek
_Mother_ Kelebeekkk geç yumurtlama olmuş ise çıkmayabilir normalde adet tarihim 28 Mayıs’tı ama 22 Mayıs’ta geç yumurtlama oldu dün 2 Haziran da erken testte pozitif çıktı
Kelebeekkk _Mother_ geç yumurtlama olduğunu ovülasyon testiyle mi anladınız? Benim 24 mayıstı yumurtlama günü takvime göre
brcnbrcn3 Geç yerleşme de olabilir. Ovülasyondan sonra 12. güne kadar yerleşme olabiliyor bildiğim kadarıyla. Ondan sonra da testte tespit edilebilecek hormon yüksekliğin oluşması lazım.
brcnbrcn3 Kelebeekkk bence henüz bir sonuca varmak için çok erken adet başlamadığı sürece. Gönlünden geçen olsun inşallah 🙏🏼
Kelebeekkk _Mother_ Anladım ben ovulasyon testi kullanmadım bu ay gebelik olmazsa diğer ay ben de kullanacağım. Size de hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Kelebeekkk brcnbrcn3 Sonucu merak ettiğim için hemen öğrenmek istiyorum:) 3 test yaptım üçüde negatif çıkınca umudum kırıldı açıkçası