Kızlar daha önce bir postta kremden bahs etmiştim çok merak edenler oldu kremim bu kullananlar bilir com güzel bir krem 10 tane dikiş yedim bunu sürdüğüm gibi bütün yanıklar acılar bitti çünkü uyuşturuyor kuzenim doğum yaptı 40 tane dikiş yedi 🙁 bu kremi önerdim aldı kullandı hemen mesaj attı Allah razı olsun hiç acı sızı hissetmiyorum diye o yüzden bu kremi 3 yıldır saklıyorum ikinciye hamileym doğumumda dikiş olursa kullanayım diye 🌺🌺🤗