beysenyil Geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim, normalde çarşamba regl olmam gerekiyor bugün dayanamayıp erken gebelik testi yaptım. Sonuç olumsuz, olsa çıkardı diye düşünüyorum sanırım bu ay da olmadı 😢
Glsm-ktl1 beysenyil şuan yok gibi duruyor ama eltimde erken gebelikte çıkmamıştı reglisi geçti kaset testte çıkmıştı en iyisi regli beklemek bende martta kürtaj oldum beklemedeyim bakalım
merveoflu beysenyil kasımda kimyasal yaşadım bende. Aralıkda hamile kaldım . Geç döllenme sebebi ile kaset testlerimin hiçbirinde pozitif görmedim sonucu ama kan testinde beklenen adet tarihimden 5-6 gün sonra hamile olduğumu öğrendim . Şuan 6,5 aylık hamileyim .
Glsm-ktl1 beysenyil evet ilkti Rabbim kucağımızı boş bırakmasın hayırlı evlatlar nasip etsin en kısa zamanda
icedlatte seninle aynı durumdayım ya geçen ay kimyasaldı, bu çarş bat, testler negatif :D hakkımızda hayırlısı neyse o olsun <3
icedlatte beysenyil aminnn inşallah ❤️ kimyasal sonrası 3 ay içerisinde gebe kalan çok, bu ay olmazsa sonraki ay olur.
icedlatte merveoflu yaaa insallah bize de boyle olur. Gec dollenme tam olarak nasil oluyor acaba? Gec yumurtlama ile mi?
beysenyil merveoflu yaa ne güzell 😍 darısı başımıza inşallah Allah bizede böyle güzellikler nasip etsin
merveoflu icedlatte evet . Sperm geç döllenmiş oluyor yani tutunması biraz uzun sürüyor . Beklenen adet tarihi geçtikten sonra kan testi vererek takibi yapılıyor. Garanti olması için bir hafta bekleyin isterseniz adet geciktikten sonra . Ben dayanamadım iki günde bir kan vermekten kollarım delik deşik olmuştu 😅 Doktor geç döllenme olunca ultrasona bakarak son adet tarihinizin gününü yeniden belirliyor .