sngl3875 erken gebelik testleri hatalı mi onu bilemiyorum o yüzden bende kaset testleri öyle çıktı hep 🤦🏻♀️ geç yumurtlama olma durumuna karışık öyle deniyor ama insan bekleyemiyor evet 😅 benim bu ay döngüm acaip uzadı bugün 47. Günü baya gecikti 10 gün önce kahverengi lekelenme oldu yerleşme olabilir mi diye test yapmistim negatif o zaman yumurtlama lekelenmesi herhalde dedim bakalım 14. Günü 7 Haziran o zaman da adet olmazsam gider en kotu bir kan veririm veya doktoruma giderim 🤷🏻♀️😅