Bendiyebiri_ Blossoomm aynen mesela academia hastahanesi var Fatma Çetin pelit. Ve halef aydın ben şuan 21+6 haftalık hamileyim iki doktordanda çok memnunum iki gebeligimdede onlara gittim
Blossoomm Bendiyebiri_ sagolun tekrar bende ikinci gebeliğim ilkinde küçük şehirdeydik randevu felan çok rahat oluyordu bunda bilmediğim yer randevu bulunmuyor mecbur özele bakacağım çok sıkıntılı bu süreç beni iyice geriyor rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
biri9800 Tahlil için sağlık ocağa gidin. Detayli ultrason icin Emre Hoca ya, Nev hospitala , ucret 2000tl Normal kadın doktor muyane Nev Hospital da 700 tl , ama cok hızlı sürüyoR.
Tubakrgn000 Blossoomm balıklıgöl devlet hastanesinde de kadın doğum var ama ben ne eğitim ve araştırma hastanesinde nede balıklıgöl de memnun kalamadım balıklıgöl hastanesinde 5 haftalık hamileyken gittim hamilelik şüphesiyle beta hcg ye baktı 1000 çıktı kese yoktu diye söktürücü yazıp gönderdi asla içmedim beta 1000 çıktığı için aradan 1 hafta geçti araştırmaya gittim akşam mesaisiydi doktor 6 haftalıksın dedi 4 gün sonra o hastanede başka doktora gittim oda 8 haftalık dedi nasıl olur diğer doktor 6 dedi deyince bana çıkıştı benden iyimi bileceksin diye ikili tarama testi kalktı rahimden su alacağız dedi kabul etmedim düşük riski var biliyorum dedim en fazla düşük yaparsın alırız dedi adam orda ikinci kese varr dedim işimi bana mı öğreteceksin dedi asla memnun kalmadım şanmed hastanesi özcan beye gidiyordum kısmi bir memnuniyet yaşadım eşim yanımda olmadığı zamanlar pek ilgili olmuyordu meydan hastanesi yaşar bey hakkında çok övgü aldım 21. Haftada ikizlerimle yaşar beye devam etmeyi planlıyoruz
Blossoomm Tubakrgn000 ya rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 Siİn için kötü bir deneyim olmuş bende emel ebru ercan o doktora gidiyorum şimdi araştırmaya geçmiş yani ben ondan memnun kaldım ama sıkıntılı bi durum olmadığından belkide bilmiyorum ama burda hastaneler gerçekten sıkıntı sanırım ben de çok doktora giden biri değilim testleri vs de yaptırmadım