Yapılmasından yanayım. Benim yüksek riskli çıktı çok stres oldum çok üzüldüm sonra fetal dna yaptırdım sonucum temiz geldi içim rahatladı. Ama riskli gelip bebeğinde hastalık olduğunu öğrenen de çok kişi gördüm. Yine olsa yine yaptırırım ben. Dörtlüyü de yaptırdım fetal sonucu beklerken ondan da risk çıkmadı mesela evet kafa karıştırıcı ama riskler üzerinden gidip bebeğinde kalıtsal bi hastalık olup olmadığını öğreniyorsun insan neden bunu bilmek istemez o bebeğin tüm sorumluluğunu biz alıyoruz sonuçta