Selam kızlar bebeğim 4 günlük hastanede hipp organic verildi hiç sorun yoktu bizde aynısını alıp devam etmek istedik eczacıya fotoğraflı göstermemize rağmen bize hipp keçi sütlüsünü vermis bende dikişli olduğum icin hazırlayıp getiriyorlardı mamanın paketini bile görmemistim bebeğim dün çok kötü kabız oldu yenidoğan minnacık o kadar kötü oldum ki ve tam sütlerim gelmeye basladı memeyi alamamaya basladı sancıdan mutfaga yurudum gittim bir baktım bu hastanedeki mama değil dedim kimse fark etmemis tabi hastanede hazır sıvısı verildiği icin içeriğine baktım farklı araştırdım hep aynı seyi yapmıs uzak durun o mamadan çocuğumu da beni de mahvetti icimi parcaladı😣 simdi hastanedekine geçtim ve az önce kızım bir gün aradan sonra memeyi kabul etti 40dk emdi Allah kimseye yaşatmasın inşallah 😞 siiznde baska sorun yasadığınız mamalar var mı aptamilde almıstım ona da yapabilir dediler vermeye korktum😔