Aleynadd Haftadayım dünden beri köpürme fark ediyorum başına gelen oldu mu? Kesinlikle protein kaçağı mı oluyor? Saglık ocağının açılmasını bekliyorum gidip tahlil yaptırmak için başına gelen var mı