Kubracls
[bilinmeyen] 34+6 da gittim doktora şuan 35+2 yim o hafta bebeğim 47 cm 2700 olmuştu ☺️ benimde çatı ağrım bide kasılmalarım başladı gece uykusu geçtiğimiz haftalarda çok sıkıntıydı ama artık rahatladım uyuyorum sadece nefes almak zorlaştı sıkıştırıyor artık 🙄
Muhoensar
[bilinmeyen] aşşa çekmesi normaldir canım bebek dönmüş olabilir 33+6 yiz bir hafta önce 2200 dü haftaya tekrar randevu var bakalım ne diyecek çatı muayenesi olmuycam çünkü mecburî sezeryanim gece uykumuz yok sabaha kadar parti veriyo sanırım küçük beyimizz :-D
Kubracls
[bilinmeyen] çatı muayenem daha yapılmadı canım ne zaman olucak bilmiyorum bebişin dönmüştür ondan aşağı çekiyordur karnın benim 28 de döndü o haftalarda aynısını yaşadım
Kubracls
[bilinmeyen] olabilir doktorunuza danıştınız mı
Kubracls
[bilinmeyen] büyüdüğü ve ağırlığı arttığı için yer çekimiyle normal olabilir Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin ☺️