Bebeğimin mamaya alerjisi var hipoallergen mama kullaniyoruz ama duzelmiyor. Alerji ilaci, bi sürü krem işe yaramıyor. Şuan bioderma kullaniyorum gercekten güzel krem ama kaşiniyor surekli yüzünü mahvediyor. Doktor degistiriyorum hersey yapiyorum artik tek çare mama yememesi ama yemek zorunda 5 aylık oldu yavaş yavaş ek gidaya gecirip mamayı minimuma indirmek istiyorum