GamzeCan Ya bebeğin böbreği yeterli idrar yapmıyordur yeterli çalışmıyordur ya da su sızıntısı vardır demişti ama başka doktora gittim o suyu normal dedi. Perinatoloğa gittim o da normal dedi. Anlamadım bişe. Ama havuç suyu içtikçe sınırın altında diyen doktor zamanla arttı dedi. Sen dene havuç suyunu olmadı başka doktora da görün canım. Saraçoğlunun havuç suyu amniyon sıvısı arttırma videosunu da izle orda anlatıyor iyice. İnşallah faydası olur. Gelişimi nasıl peki bebeğinin?