Birisii35 Kızlar 39+2 yim bir anda kasıklarıma ağrı girdi ve sürekli idrarım geliyor bebek çok aşağıda gibi sık sık idrar gelmesi doğum belirtisi mi??
ozgenbayat Birisii35 Birisii35 doğumda olabilir fakat artık son günler olduğu için yalancı sancı da olabilir ağrılarınız şiddetlenirse hastaneye gidin
Elanur070717 Birisii35 bende 39 um bir saat önce şiddetli ağrıyla uyandım suan hafif hafif sancım var anlamıyorum korkudan mu sancım gidiyor 2. Bebeğim
berilsmomy Birisii35 merhaba düzenli sancı dalgalanması varsa 15 dk aralıklara düştüğünde beklemeden hastaneye gidebilirsiniz
Birisii35 berilsmomy şuan kasıklarım da aşırı hareketli ama rahatsız edecek düzeyde kasılma olursa öyle yapıcam🌸