F_nnn Merhaba kizlar ben daha once erken dogum ile ve kalp durmasi ile 2 gebelik kaybi yasadim. Suan da 5+2 yim hafif kahverengi lekelenmem oluyor bu durumu yasayan var mi
Kader_h F_nnn burda olsanız doktor hemen progesterol başlar düşük önleyici iğne verirdi tedbiren. Orda da gidin doktorunuza danışın uzun sürmemesi lazım. Eğer kanama uzun sürerse düşük malesef
Alpmom__ F_nnn türkiyede olsanız kan sulandırıcı ve fitil verirlerdi hemenn . Ağrınız var mı ? Kahverengi kırmızıya dönerse ve ağrınız olursa hastaneye gidin mutlaka çok ağrılı bir süreç
Ebemsunay F_nnn bende 6ncı haftada önce koyulahverengi geldi bi 7 8 gun surdu progestan kulandim gecti
F_nnn Dilarac hayir maalesef . Yurtdisinda yasiyorum burada 3 gebelik kaybindan once arastirma yapmiyorlar
Dilarac F_nnn yaaa çok tuhafmış Bi bilgim yok canım ama üstte kalsın inşallah sağlıcakla alırsınız kucagınıza
sumkiz İnşallah bişicik yoktur. Ve yerleşme kanamasıdır. Allahım amin. Hemen doktora gidersin yatış ve hormon takviyesi iyi olursun inşallah. Sağlıklıysa seni bırakmaz zaten 💖🙏🏻
sumkiz Noldu nasılsın? Ben de bugün kanama ile uyandım. Şu an kahverengi olarak devam ediyor. Ama ağrı vs yok. İnşallah bişi yoktur. Sen bir şey kullanıyor musun? Doktorunun haberi var mı?
F_nnn sumkiz doktorumun haberi var haftam erken oldugu icin suan sadece bekleyebiliriz diyor . Maalesef dusuk yaptim galiba. Avuc ici kadar bir pihti geldi agrim ve kanamam devam ediyor
MerveeAa Çok geçmiş olsun ablamda da aynısı oldu ikinci gebeliğiydi hafif kahverengiyle başladı düşük dediler birkaç gün sonra dış gebelik olduğu ortaya çıktı çok zorlu bi süreç geçirdi umarım en kısa sürede atlatırsınız
F_nnn Alpmom__ agrim var ve kanamam da kirmizi sekilde devam ediyor ve elimden bir sey gelmiyor . 3. Kaybim olacak
Alpmom__ F_nnn bakın bir süre sonra o ağrı kasıklarda o kadar yoğun oluyor ki mide bulantısına çeviriyor. Hastanede serum falan takıyorlar bence hemen gidin
F_nnn Alpmom__ maalesef burda sistem farkli ilerliyor ebenin hastaneye yonlendirmesi gerekiyor o da suanda beklemen lazim diyor