Gizemmemis 29 haftalık hamileyim hemen hemen her şeyi aldım ama biberon konusunda çok kararsızım kimler hangi marka aldı ne kullanıyor yardımcı olur musunuz?
Esrass21 Elamomy bende mama arti meme seklinde gitmek istiyorum siz nasil yaptiniz ilk basta nasil devam ettirdiniz sureci banada anlatirmisiniz birde ben chicconun biberonunu aldim ama yanlismi almisim
Esum48 Gizemmemis lansinoh aldim tum donemleri icin arastirmalarim sonucu iyi olduguna karar verdim. Philips aventi de cok oneriyorlar ama ben coktan almistim artik
Gizyy Gizemmemis ilk bebeğimde dr browns kullanmıştım gayet iyiydi gaz falan yapmadı anti kolik bi biberondu. Bu gebeliğimde yeni bebeğim için comotomo denicem bakalım kullananlar memnun gibi
Elamomy Esrass21 akıtıyor dıye sılayet cok vardı o bıberon ıcın Lansınoh anne memesine benzer. İlk ay emzırıp 30 cc verdim canım Ay bitmeden 60 cc ıstedı kendını bellı edıyo aglıyor cc yı ona göre ayarla yanı doyarsa keyiflidır
elmaelmaelma İlk çocuğumda avent natural kullandım, meme reddine sebep olmadı, memnun kaldım. Yine aynısını kullanacağım.
SrpYlmz Gizemmemis normalde Chicco yada avent alıcaktım ama Tommee Tippee aldım oda antikolik hem anne memesi şeklinde hemde içinde işi olceri var mesela mama verceksin mama sıcaksa bebek için içindeki çizelge kırmızı oluyor falan hosums gitti şekli de çok hoş herkes memnun deneyip gorcem bakmanixi tavsiye ederim