Yenianne91 Selam kızlar, Keseye göre cinsiyet tahminleri yapıldığını gördüm. 7 haftalık ultrason görüntüsünü bırakıyorum, benim içinde cinsiyet tahmininde bulunabilir misiniz
Alevusta Yaaa arakdaşlar 7 haftalık bebeğin erkek kız olduğunu nerden uyduruyorsunuz acaba ben şuan 18 haftalık hamileyim daha yeni öğrendim yani kendi kendinizi ve karşınızdaki insanı neden umutlandırıyorsunuz daha küçücük nokta kadar bişi eli ayağı oluşmamış erkek yada kız rabbim nasip etti yaa çok şükür dememiz elhamdulillah dememiz gerekiyor benim ilk oğlum ikincisini kız istedik mesela oda erkek olsun rabbim nasip etti yaa çok şükür elhamdulillah hayırlı kul hayırlı evlat nasip etsin Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻
lilyum_ Alevusta amin insallah. Ama bazı teoriler var cinsiyet tahmini icin. Bizler tahminde bulunuyoruz hic birimiz doktor degiliz neticede. O teoriler genelde tutan teoriler ve ona dayanarak yorum yapıyoruz 🌸
b-bg b-bg lilyum_ banada bakar mısınız [https://mutluresim.com/images/2024/05/30/zqv3lX.png](https://)