nurdan59 Özel hastaneye gidiyorum Eskişehir de. 32 ye kadar kadar ayda 1 kontrol etti. 32 den sonra ayda 1 mi olur
Serapjjj nurdan59 34 de gittim ,1 hafta sonra gel dedi tekrar gidicem 1 ay koymaz artık sizide 1 hafta yada en fazla 2 hafta sonra gel der
MomyAsli_ nurdan59 ben 3 haftada bi gidiyorum doktorum rahat ya da gebeliğim sağlıklı ilerlediği için 😂 ikinci sezeryan olacak bi de 32-35 de gittim 37 bayram öncesi diye çağırdı