Teraziii temizlik derken ev temizginden bahsediyorsunuz galiba. Henuz baslamadim cunku vucudum inanilmaz ödem topladi bi enfeksiyon gecirdim hastane ytisim falan oldu benim ilaclardan dolayi oldugunu söylediler ayaklarim falan cok sis kendi isimi kendim göremiyorum malesef cok zorlaniyorum. Cuma gunu kiz kardesim gelecek doguma kdar benimle kalacak onun gelmesini bekliyorum ilk olarak mutfaktan girecegim daha sonra koltuklarimi masa sandalyelerini falan yikattiracagim en sonda oda oda dolap icleri kapilar camlar balkon falan bayrama kadar bitiririm diye düşünüyorum bayramdan sonraya kalmasin her sey hazir olsun diye planliyoruz bakalim insallah hayirlisiyla