Ben de can hastanesinde düşünüyorum ama doktora henüz karar vermedim Mehmet Balı önerenler oldu 14’ünde kendisine randevum var inşallah memnun kalırım . Birde bazen de devlete gidiyorum kontrole şehir hastanesine Ahkam beye gittim bugün çok ilgiliydi devlette eşler alınmıyor ona rağmen eşin dışardaysa çağır dedi memnun kaldım yani