Kızlar artık delirmek üzereyim kızım 14 aylık ve nasıl tezgaha yakışıp yemek yapmaya kalkıyorsam deli gibi ağlıyor elimi bir işe vuramaz oldum ağlayınca susmuyor zaten günün çoğu dışarıda geçirir olduk eve gelincede ağlaması bitmiyor yemek yedirmiyor bu durumu yaşayan var mı