Kızlar bende de akıntı çok peynir kesiği şeklinde akıntım mevcut enfeksiyon olduğu zamanda öyle geldiği için bende enfeksiyon var sanmıştım, doktoruma gidip söyledim kaşıntı ağrı vs yok ise alttan bakamam henüz yeni hamilesin dedi hamilelikte akıntı normal dedi gönderdi ama akıntım peynir kesiği şeklinde ve bana enfeksiyon gibi geliyor ama dediğim gibi kaşıntı ağrı yanma bir şey yok haftaya başka doktora randevum var ona da söyleyeceğim bakalım o ne diyecek