BeyzaGrcn ben sizin diğer postunuzu da hatırlıyorum, fikrimi orada da söylemiştim, hadi adamışlar sultan kalsın ama sizin çocuğunuzun iki ismini de başkalarının koymasını hem de sizin içinize sinmediği halde koymalarını doğru bulmuyorum ben. Siz daha baştan isim konusunda bile annesi benim deyip, ağırlığınızı koymazsanız, kendinize bu saygısızlığı yaptırırsanız ileride çocuğunuzu yetiştirirken çok zorluk çekersiniz. Ama tekrar tekrar post açtığınıza göre de hayır diyemeyecek ve ne isim isterlerse koyacaksınız zaten. Samimi fikrimi söyleyeyim isimlerin ikisi de çok eski ve demode ayrıca birlikte de komik duruyor, hepsinden öte çocuğun adını koymak anne babanın işidir.