Minnosanne- Belimde bir sızı var özellikle 2 gecedir hissediyorum ayaktayken hissetmiyorum yatarken hissediyorum normalmi acaba
Minnosanne- yasemnkts 36+3 haftalıgım belimde böyle bi sızlama var bide normalde kabızdım özür dileyerek söylüyorum ishal olmusum
Minnosanne- Aysemm44 senin yine 39 mus canım benim 36 daha erken. Ama insallah senin dogum belirtindir kucagına alırsın saglıkla🥹 ama dogum belirtisimi hastaneye gitsemmi ilerlerse bilmiyorum bilmedigimden biseyde yapamıyorum
Aysemm44 Minnosanne- Yani eğer nişan yoksa veya şiddetli karın ağrın yoksa yalancı sancıdır ama yinede git istiyorsan benim arkadaşımda vardı ağrı 36+4 dogurdu için rahat etsin yinede sabah git bence