Kızlar acilde kan verdım bugun 90.13 çıktı doktor gebesin ama cok yenı daha hemen fark etmıssın dedi 2 günde bir kan vermem lazım dedi yükselip yükselmedigini kontrol etmek icin 2-3 haftalık oluyor daha keseside gözukmez zaten nelere dıkkat etmeliyim gııdp ıkıdebır kan vermek istemiyorum kendımı strese sokucam cunku biliyorum. Çalışıyorumda zaten dikkat edicem calısırkende herşey Rabbımın elinde dua edin sizlerde bana 🤲🏻🥹 benım gibi çok erken ögrenen varmı ? Rabbım bu sayfadakı bütün kızlara nasıp etsin bu duyguyu 🤲🏻