Kizlar gebelik icin yaklasik 3 yildir ugrasiyorum. Bir asilama bir kimyasal bir de tup bebek basimizdan geçti. Esimin sperm sayi ve hizi düşük. Asilama oldum tutmadi normal yolla olmaz tup bebek yaptirin dediler o sira kimyasal gebelik oldu. Kimyasaldan sonra bende troid çıktı onun haricinde bende herhangi bir sorun cikmadi. Uzun sure denedik gebelik olmayinca tup bebek yaptirdik hersey iyiydi yolunda gitti kaliteli embriyolar elde edildi hatta dondurulmusta var suan ama ilk deneme de olumsuz oldu. Ocak ayinda tup bebek yaptirmistik. Ozamndan bu zamana her ay ovulasyon takip ediyorum. Yumurta kalitesi icin balik yagi folik asit vs kullanıyorum gecem ay estradiol baktirdim oda guzel
Cikti ama sonuc yine negatif. Esimde daha once takviye kullandi yine kullaniyor keciboynuzu pekmezi iciyor sabahlari aylardir ama bu ay sonuc yine negatif. Hacamat yaptirdim hocaya gittim adet doneminde vs korkuyorum diye muska yaptirdim adet ve yumurtlama doneminde korkuyorsan bebek tutunmaz dediler ona istinaden gittim oda olmadi. Hersey nasip vakti var biliyorum ama eksik yaptigim bisey mi var daha ne yapabilirim ben. Neden tutmuyor gebeliğim. Tekrar tup bebek yaptiracagiz ama maddi olarak daha kendimizi toparlayamadik ikinciyi kim bilir ne zaman yaptirabiliriz. Oyuzden tup bebege gerek olmadan normal olsun istiyorum 😔