Rukoss geçmiş olsun öncelikle, 2 yıl önce dış gebelik ameliyatı oldum sağ tüpüm alındı adet görmeden kimyasal gebelik yaşadım sonrasında 2 yıl hmile kalmadım geçen yıl rahim filmi çektirdim tek tüpde sorun varmı diye şükür çıkmadı biley 3 ay çtlatma iğnesi yaptık olmadı doktor en son ramazandan önce aşılama deneyelim kendini hazır hissettiğinde dedi ramazan bayramında kendiliğinden hamile kaldım o da kese düzensiz olduğu için bugün 10 haftalık kürtaj oldum 3. Kayıp olduğu için genetik testine yönlendirdi doktor rahim filmi çektirin en azından kafanız rahat olur çünkü kist varsa eğer tüpü etkileyen önlemini alırsınız bende çikolata kisti oldu tüpleri etkiliyormuş rahim filmi çekilirken hem tüp hemde rahim temizleniyor.