Ben de diğerleriyle aynı fikirdeyim. Dönüşümlü gelebilir ailenden gelecekler. Bizde kardeşimin yanına anlaşarak dönüşümlü gitmiştik. Sonuçta herkesin bir hayatı ve sorumluluğu var. Gönül ister hep kalmak ama hayat.
Eşinle olup onların senin yanında bir en az hafta bile kalmaları yetecektir. İnşallah sağlıkla huzurla gelsin bebeğin 🙏🏻 su gibi aksın 🙏🏻