Melliisaa arkadasim 39+5 de dogum yapti kordon dolanmasi vardi şükür saglikli dogum yapti suyun icinde bu sorun olmazmis. Arkadasimin sonra suyu azalmaya basladigi icin doktoru sezeryan yapti yoksa normal dogumu da beklerdi su azalinca riske atmadi sezeryan yapti doktoru. Suyu varsa hic birsey olmaz