Kızlar bi oğluşum var ellerinizden öper 3.5 yaşında geçen sene 2.5 aylık bi beneğimi kaybetmiştim 6 ay sonrası gene hamile kaldım ama hep bi risk 4. Ayıma kadar haftada 1 pruloton iğne vurdurdum . 8. Aydayız sadece 4.5 kilo aldım. Bebek 2 hafta önden gidiyor kilosu mesela 1.800 gramdı 30 hastalıkken ve aşağıda . Yani çok zorluyor beni inanılmaz derecede çatımda baskı var genital bölgem şiş yürüyemiyorum … böyle olup erken doğuran oldu mu hiç zaten bi aksilik olmazsa 38 de sezaryen alacak ama kilosu böyle devam ederse erken gelir dedi 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️