Veybil ay kusura bakmayın büyük ihtimalle kötü bi niyetle sormadınız ama böyle soranlarada gıcık oluyorum😂 1. Normal 2. Sezeryan kendi istegimle. Sezeryan dogurcagımı duyanlar aaaa neden , noldu, niye sezeryan diyorlar sinirlendiriyorlar. Ya iki türlüsü de dogum ne farkederki. İlki normal dogumda bende negatif his bıraktı bunu sezeryan denicem kendimi buna hazırladım mesela ama etrafımdan cok degisik tepkiler alıyorum