ASE6154 Kızlar şu an itibariyle 38+6 oldum salı doğumum var biraz önce ağda yapmak için yere otururken bir anda beyaz süt gibi akıntı geldi ama kıvamlı bir akıntı değil baya sıvı birşey kırık beyazdı rengi normal mi bu biliyor musunuz
Aasli-342874 ASE6154 normal bi akıntı eğer nişanı soruyorsan o farklı kanla karışık bir akıntı oluyor
ASE6154 Aasli-342874 yok canım nişan değildi ilk gebeliğimde nişan gelmişti yapısını biliyorum bu bildiğin süt gibi sıvı akışkandı
nur-can621 Normal akıntı gelmiş su olsaydı şeffaf gelirdi yada bulanık su gibi nişan kanla karışık oluyor korkmayın
ASE6154 nur-can621 Aasli-342874 Çok sağ olun kızlar sabah doktorum son kez kontrol için çağırdı devlette sezaryen olacağım için acil bir durumdan çok korkuyorum malum her doktorla olmuyor ve kendi doktorumdan çok memnunum