Annecik02 Kızlar aynı aliexpress gibi bı uygulama var adı Temu. Alışveriş yapan var mı burdan. Ürün gerçekten geliyor mu güvenilir mi aceba fiyatlar baya uygun bence ama güvenemedim.
erkulneslihan89 Annecik02 ayyy şuan sipariş verdim 4 5 gün oldu bekliyorum eğer gelirse güzelce size yazarim bu hafta yada diğer hafta gelir diye düşünüyorum çok güzel şeyler var
Afrasevde Annecik02 ben de temudan alışveriş yaptım güvenilir yani geldi. Ama daha cok aliexpressten alışveriş yapıyorum çokkk güzel müslin bebek kıyafetleri var 😍😍😍
Annecik02 Anneliko02 ne kadar sürede geliyor güvenilir mi yani alışveriş yapmayı düşünüyorum oradan.. alayım mı
Annecik02 Anneliko02 Türkiye de mi yaşıyorsunuz genelde yabancı ülkeye teslimat yapılmis hep.. Türkiye ile ilgili yorum hiç göremedim ben
Annecik02 tunasmom o kadar güzel bebek esyalari var ki hepsini almak istiyorum ama bı türlü guvenemedim
Annecik02 erkulneslihan89 yaa çok sevinirim inan yazarsan.. bende almayı düşünüyorum.. nerde yasiyorsun aceba Türkiyede mi
erkulneslihan89 Annecik02 Annecik02 evet canım manisa da yaşıyorum gelirse yazarım sizede bı Arkadasim imzirde oturuyor onun Arkadasi almış daha önce oda verdi bizde verdik bekliyoruz bakalım inşallah gelirse
Dfn511 Ben Temudan aldım 1 buçuk haftada geldi güzeldi bi de bebek kıyafeti alıcaksan sinsay öneririm ilk defa aldım 1 haftada geldi o da
Annecik02 Afrasevde Türkiye de mi yaşıyorsunuz aceba.. bende almak istiyorum ama Türkiye ye geliyor mu bilmiyorum
Annecik02 Afrasevde aliexpress güvenilir mi vergisi fazla diyorlar ora için de hiç almadım cesaret edip ama çok baktım çok güzel şeyler var
_almirasmom Annecik02 kayınvalide belcıkada o kızıma oradan ve bana cok urun aldı TEMU dan ve turkıyeye gelen bırıyle gonderdı urunlerı cok guzelmış ben cok begendım
Annecik02 _almirasmom bende çok beğendim almak istiyorum ama Türkiye ye gelir mi bilmiyorum..genelde hep yurtdışında yaşayanlar kullanıyormuş bı uygulamayi
_almirasmom Annecik02 turkıyeye sanmıyorum canım gelmeyebılır ama yurtdısında yasayanlara 2-3 gunde gıdıyor hatta bana gelenlerı tıktok vıdeosu cekıp paylasmıstım herkes sordu nerden aldın dıe ben almadım aslında ama herkes begenmıstı :)
Afrasevde Annecik02 ben yurtdışında yaşıyorum o yüzden türkiyedeki gibi vergi ödemiyorum fakat ürünler çok güzel gerçekten
Ezel16 Annecik02 Bir arkadaşım Temu nun sağlıklı bir site olmadığını söyledi o yüzden ben kullanmıyorum..