Merhaba arkadaşlar şuan ikinciye 27 haftalık hamileyim. İlk dogumumdan sonra çok mastit geçirdim defalarca açmaya çalıştım ama sonunda o kadar çok tıkandı ki süt cikmamaya ,bebeğimde emmemeye başlamıştı tikali göğsümü.tek meme ile 2 yıl emzirdim. Aradan 3 yıl geçti sağ meme hala tıkanık içinde sertlik var. Bu dogumumdan sonra tekrar oraya sut gelir mi başına böyle bir olay gelen var mı? Tekrar aynı mastit olaylarını yaşarım diye çok tedirginim