Senasrt Pendik medikal park ve yüzyıl hastanesinde doğum yapan bu hastahanelerde gebelik takibini yaptırmış memnun kalan anneler ne olur tavsiye verebilir misiniz çok acil tavsiyelerinize çok ihtiyaç var 🙄
Tubiiy1 Senasrt ben Salı günü yüzüncü yıldaki Esra hocaya gideceğim nasil biri bilmiyorum lakin. 29+5 haftalığım
Elamomy Senasrt ben yüzyılda yaptım 6 ay oldu gayet guzel gectı hersey prenses gıbı de ayrıldım Doktorum cemal Gülseven di
eminedlmnn Senasrt 3 sene önce medipol pendikte doğum yaptım esra nur tola o kadar memnun kaldım ki anlatamam bebeğim emmiyordu hemşire gelip bir saat sadece emzirtmeye çalıştı gazı var çok ağlıyor diye alıp götürüp kakasını yaptırıp getirdiler. O kadar ilgililer ki anlatamam allah razı olsun ebelerinden hemşirelerinden
1kedi1bebe Senasrt genelik takibim için yüzyıl a gittim hastane çok soğuk ve ilgisizdi herkes bi kargaşa vardı hiç sevmedim sonra mesicalparka devam ettim ulduz hanım gibisi yok oğlumun hayatını ona borçluyum asıl takip eden doktorum da nilüfer hanımdı o da çok tatlı bilgili bir doktor tavsiye ederim.
Senasrt Tubiiy1 ilk gidişiniz mi olucak yorumlarınızı tekrar paylaşır mısınız benimle peki gittikten sonra Esra hocayı bende duydum ama tam olarak bilmiyorum
_ozlmm Tubiiy1 Merhaba Esra hanım da muayene oldunuz mu acaba nasıl geçti bende kendisinin ilgili doktor olduğunu okudum da hakkında pekte bilgim yok siz memnun kaldınız mı önerir misiniz
eea Hamileliğimin en başından beri Pendik MedicalPark’ta Ülker hanıma gidiyorum. Kendisinden çok memnunum. 7-24 kolaylıkla ulaşabiliyorum. İlgisi, samimiyeti gercekten güven veriyor. Kesinlikle tavsiye ederim 🥰
Tubiiy1 _ozlmm ben doktorun sadece mesai dışında doğum yaptırmaya gelmediğini okudum o da eski yıllarda sanırım yarın gidince sorucam
Tubiiy1 _ozlmm esra hoca fena değildi kendine güvenen bir kadin. İlgilendi baya konuşkan ilk bi senin hikayeni dinliyo. Sonra ultrasona aldı kontrol etti. Bende rahim ağzı kısalığı olduğu için haraket et spor yap diyemem dedi normal doğumu destelemek amaçlı. Konuştu bilgi verdi doğum hakkında. Bayram sonrası görüşelim dedi. Genel olarak hal ve hareketlerini beğendim doktorun. Hastane çok yoğundu ben bu kadar kalabalık beklemiyordum şaşırdım 😅
_ozlmm Tubiiy1 Teşekkür ederim ☺️ beni kendi doktorum bayramdan sonra çağırmıştı muhtemelen bende bayramdan sonra Esra hanıma geçeceğim hastanenin doğum fiyatı falan uygun geldi benim gittiğim doktoruma göre 🙈
_ozlmm Tubiiy1 Burçak tok doktorum kendi muayenehanesi var oraya gidiyordum aslınd a kendisinden çok memnunum ilk gebeliğim de doğumda beraberdik ama şuan fiyat olarak fazla geliyor özel doktor olduğu için hem kendisine hem de hastaneye ücret ödemem gerekiyor buda 50.000 civarı oluyor ve anlaşma yapamıyoruz doğum anı zam gelse yine ödemek zorunda kalıyorum diğer hastaneleri araştırdım 20-25 bin doğum ve kimisi içinde oda süsleme ve fotoğraf çekimi de ekliyor daha avantajlı en güzeli de anlaşma yapıyor zam gelse de bizi etkilemiyormuş anlaşma yaptığımız için
Tubiiy1 _ozlmm yüzyıl normal ve zorunlu sezaryen için 24,750 istedi. Ben doğurana kadar daha da artar. Süslenme varmış 5 adet çekim de varmış yani başka yerlere göre avantajlı
_ozlmm Tubiiy1 merhaba ben de bugün Esra hanıma gittim ilk muayenem de memnun kaldım cana yakın bi kadın en önemlisi de dinlemesi 🙈 oğlumu falan da sevdi ama kızımızı göremedik yüzünü kapattığı için 😂bir kaç tahlil istedi şeker yüklemesi yaptırdık geldik sonuç çıkınca tekrar gideceğiz şuan kendisi ile devam edeceğim bakalım ilerleyen günler de ne olacak 😂 Gelişimi için de güzel olumsuz bir durum görmedim dedi ama ben eve gelince kağıtları incelerken baktığım da kafası bir kaç gün geriden geliyor haftasına göre bu önemli bir şey değildir herhalde öyle değil mi önemli olsa söylerdi 🙈 son bir ekleme yapayım evet dediğiniz gibi hastane kalabalık sabah erken gittim ama yine de yarım saatten fazla bekledim dışarı çıktığım da ise en kalabalık Esra hanımın hastalarıydı baya yoğundu