Merhaba 10.hafta ama kalçam çok kötü
aciyo bildiginiz bisi saplaniyor gibi ve evet
popom bildiginiz yürüyemiyorum canim spk
acio ve 2haftador var bu durum napabilrim ben gok yoruluyorum 5. katta otturuyorum
asansor yok mecbur yuruyorum hamilelik
hastalik degil ama hasta gibi hissediyordum birazcik bu aralar agiri alinganim ve kimse beni anlamiyomus gibi hissediyorum en son
çozum buralara geldim